Ekonomi

Kemal Kükreme lezzeti 30 ülkeye ulaşacak

Klasik lezzetini bir asrı aşkın süredir koruyan Türkiye’nin asırlık markalarından biri olan Kemal Kükrer, yıl sonuna kadar 30 ülkeye ihracatını artırmayı hedefliyor. Çalışmalarının Türkiye’de olduğu kadar yurt dışında da ilgi gördüğünü belirten Ajinomoto İstanbul CEO’su Pürnur Üner Öbek, “8.8 milyon TL ve 238 ton ihracatla kapattığımız 2022 yılını sonunda daha da yukarılara taşıyacağız” dedi. bu yıl, katlanarak.”

Türkiye’nin asırlık markalarından biri olan ve 6 yıl önce tamamı Ajinomoto bünyesine katılan Kemal Kükrer, yıllık 20 bin ton üretim kapasitesi ile üretimine doğduğu Eskişehir’deki fabrikasında devam ediyor.

2013 yılında Kemal Kükrer markasının sahibi olan Kükre Gıda’nın yüzde 50’sini satın alan Ajinomoto, kalan hisselerle 2017 yılında tamamını devraldı. “Her zaman en iyinin peşinde olan markamızı geçmişi kadar başarılı bir geleceğe emin adımlarla taşıyoruz” diyen Ajinomoto İstanbul CEO’su Pürnur Üner Öbek, Kemal Kükrer’in çalışmalarının sadece Türkiye’de değil Türkiye’de de ilgi gördüğünü söyledi. Yurt dışında hedef pazarların ortasında bulunan İngiltere’nin de Türkiye’ye ihracata başladıklarının haberini verdi. Öbek, “8,8 milyon TL ve 238 ton ihracatla kapattığımız 2022 yılını 2023 yılında daha yukarılara taşıyabileceğiz” dedi.

KEMAL KÜKRER EN ÇOK ALMANYA, FİLİSTİN, MALEZYA, KATAR VE ÖZBEKİSTAN’A İHRACAT YAPILIYOR

  Şu anda 17’si direkt, 6’sı dolaylı olmak üzere 23 ülkeye ihracat yaptıklarının altını çizen Öbek, “Tayvan, Peru, Japonya, Katar, Kanada, Malezya, ABD ve İsrail gibi ülkelere ihracatımızın büyük bölümünü Almanya karşılıyor. tonaj olarak. En çok ihracat yaptığımız ilk 5 ülke arasında; Almanya, Filistin, Malezya, Katar ve Özbekistan var.”

HEDEF ÜLKELERDEN İNGİLTERE’YE İLK İHRACAT

Hedeflerinde yeni ülkeler olduğunu belirten Öbek, “Öncelikle İngiltere, Kuveyt, Rusya, Gürcistan, Bulgaristan, Angola ve Gabon’a odaklandık. Bu ülkeler kısa vadeli hedef pazarlarımızı oluşturmaktadır. Hedef pazarlarımızdan İngiltere’ye ilk ihracatımızı gerçekleştirdiğimiz bilgisini gönülden paylaşabilirim. Kemal Kükrer olarak lezzetlerimizi dünyanın dört bir yanına ulaştırmayı ve her ülkenin her noktasında tüketicilerimizle buluşturmayı önemsiyoruz. Bu nedenle hedeflerimiz bu yıl ihracat yaptığımız ülke sayısını 30’a çıkarmak ve daha fazla tüketiciye ulaşmaktır. Böylece 8,8 milyon TL ve 238 ton ihracatla kapattığımız 2022 yılını 2023 yılında daha da yukarılara taşımış olacağız. Öngörümüz ve planlarımız bu. Her yıl hedeflerimizi büyüterek daha fazla tüketiciye ulaşmayı ve Kemal Kükrer lezzetlerini dünyanın her köşesine ulaştırmayı hassasiyetle önemsiyoruz.”

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu